fredag 24 februari 2012

Älskling såra mig inte

Jaha. Nu sitter jag och lyssnar på crister i P3. Ett skit bra program. Älsklingen kom nyss hem, men hon var mest irriterad. Typ. Hon tycker väl att jag inte jag städat något när hon varit borta. Som om hon brukade göra det. Hon tog ju inte ens hand om disken. Men jag förstår att hon är trött när hon kommer hem. Men är man trött kan man väl gå och lägga sig och vila. Det brukar jag göra en kvart, till en halv timme. När jag känner mig bitter. För jag vill inte såra den person jag älskar mest av allt i hela världen. Och det är det jag blir när hon kommer hem och är sur emot mig. Jag som längtat så efter henne blev bara besviken och känner hur jobbigt det vart. Hur jävla sårad jag vart. Och hur sur hon är mot katterna. Det är djur för fan. Jag älskar dig älskling så jäkla mycket, men när du sårar mig gör det ont inom mig som om någon slog till mig.  Löve you babe. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar