tisdag 2 september 2014

Kom nyss hem från bobbet

Nyss kommit hem ifrån jobbet. Rätt skön arbetsdag. Träffa trevliga kunder och kollegor.  Det är alltid lika trevligt.  Och så gjorde man en reklam skylt för en vara. Som lyder.  Alla Barnes bästa pålägg. Eller om det var mm ta bort alla bara. Barnens bästa pålägg. Ska kolla upp det imorgon.  Min älskade kommer imorgon :)
Och ännu än har jag inte fått min sista avbetalning av som köpte min xbox.  Han verkar smita undan och lura mig. Det trodde jag aldrig om honom.  Här är man schysst mot han och gör en avbetalning. Sen skiter han i det. Så gör man inte emot varandra och framförallt inte mot personer man tycker bra om. Jag trodde jag kunde lita på honom.  Men jag hade. Man kan inte lita på någon alls. Bara sig själv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar