söndag 29 maj 2016

Börjar fatta.

Finns personer som gör mig besvikna. Som inte förstår, hur mycket jag än förklarar och matar in. Katterna är mina också. Till och med en vän till mig sa. De är dina katter också. Till och med min med ägare ochså kallade ex har sagt att de är mina katter också. Att jag äger dom tillsammans med henne. Sen att folk i min närhet inte vill ta in de. Gör mig grymt besviken. Men min familj har aldrig gillat katterna. Men de båda betyder väldigt mycket för mig. De e som mina egna barn. Och jag skulle aldrig svika dom. Men de finns de som. Hon får ta hand sina egna katter, så får du skaffa egna bond katter. Och de gör min grymt ledsen att höra. För katterna som jag är äger till nu. Är mina, tillsammans med mitt ex. Punkt slut. Och hon skulle aldrig ta de ifrån dom ifrån mig. För de har hon ingen rättigheter till. Vi tog ett gemensamt beslut att skaffa katterna. Vi bestämde ras. Vi bestämde allt tillsammans. Och vi samarbetar tillsammans för att de ska trivas. Jag älskar mina hår pollar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar