tisdag 31 maj 2016

Starkt ljus i meditationen.

Inga kommer tro mig. Kanske kommer tycka jag är konstig elker psykopat och behöver läggas in. Prata med en psykolog. Men så här var de. Jag gjorde en kvälls meditation. Min kropp lugna ner mig. Tänkte inte på någonting. Då tacka jag min skyddsängel för en händelse för många år sen. Och ett starkt ljus trädde fram. Och fick mig att kvickna till liv. Efter åt var jag helt tom, och jag vibrera lätt i handen för en kort stund. Och även glatt chockad av att fått kontakt. Nu har jag äntligen fått sagt tack. Och jag känner mig faktiskt, så här efteråt mycket gladare. Tacksamare. Tyvärr kommer ingen tro på mig. Känslan hur de var. Jag vet att dom finns nu. Och dom som tvivlar ser inte hel heten. Men kommer tillslut få uppleva sanningen. Få gå själv ur en meditation när man sjäv vill. De gjorde inte jag ska jag sägas. Ljuset vart för starkt att jag tvingades ut. Knuffades ut. Och nog undligt är de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar