måndag 25 mars 2019

Andra går före.

Jag känner att jag bryr mig, och vill bry mig om andra i första hand. Det känns viktigast för mig själv. Jag vet att min dröm som aldrig hända. och som skulle få mig att må bättre. Att lämna singel livet. Jag skulle må mycket bättre som person. Ha någon vid ens sida. Muntrar upp en och kunna sprida glädje. Kunna göra spontana saker. Det skulle förändra mitt liv. Jag är ingen person som ska leva singel. Är så jävla trött på att vara singel. Jag är en som ska ha ett förhållande. Därför har jag slutat bry mig om mig själv. Och dejting sidor är bara skit. Mobbning sidor. Därför har jag slutat bry mig mig. Att ta hand om andra är mycket viktigare. Än att ta hand om mig och min sorg och tungd inom mig som aldrig kommer släppa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar