tisdag 3 november 2015

Vindarnas vindar (Till dom som inte finns med oss längre)

kan ännu inte förstå att du är bortom vind ifrån mig.
Ifrån din plats jag visste du fanns. Och varje gång jag kommer hem vet jag att du inte är där. Det var länge sen du lämna mig. Och ändå minns jag ditt leende och din sång du sjöng för mig. Du kommer föralltid leva inom mig. Jag känner det i vindes vindar. Men tiden är förlängen sen borta, när du var oss mig. Jag kommer älska dig även imorgon.
Jag kan inte förstå att du nu är borta, nu när jag känner mig ensam. Förstår inte sanningen i sanningen när din sång inte ljuder mer.
Så välkommen hem, till din plats du alltid brukar vara. För jag saknar dig. Jag kikar strött ut i skyn, medan snöflingorna anländer. Jag vet att du finns någonstans. Jag saknar din sång.
Hoppas vi ses snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar