söndag 1 februari 2015

1 timmes tanke

Igår. Lördag. Var jag på gymmet och jogga/springan på löpparbandet. Skulle testa om klara av en timme. Och jag gjorde det. Sen vart det lite styrketräning efteråt.
Men på kvällen när jag skulle sova så låg det ett ensamt täcke bredvid mig. Och mina tankar for som tornados. Varför gjorde hon slut om hon nu älskar mig. Varför?  Varför?  För att vi inte gjort saker. Men vi,  jag hade inga pengar. Och allt kostar idagsläge. Men idag är jag i en annan situation. En annan del driv i mig. Jag älskar och saknar henne. Och kan inte och kommer aldrig fatta att det är över. Varför ska allt hända mig. Vad gör jag för fel. Varför lyckas jag aldrig hålla fast i mina förhållanden. Man säger tredje gången gillt. Men det stämmer ej. Men livet går vidare, även fast det är tufft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar